Διαβήτης Τύπου ΙΙ

Η βιταμίνη Κ κατά του σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2

Tα άτομα που λαμβάνουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης Κ διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2, καταλήγει νέα ολλανδική έρευνα.

Πιο αναλυτικά, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, μεταξύ των 38.000 ατόμων που συμμετείχαν στη μελέτη, όσοι λάμβαναν υψηλές ποσότητες βιταμίνης Κ είχαν 20% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Η βιταμίνη Κ υπάρχει σε δύο βασικές μορφές: ως βιταμίνη Κ1 (ή φυλλοκινόνη), εντοπιζόμενη κυρίως στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, και ως βιταμίνη Κ2 (ή μενακινόνη), εντοπιζόμενη κυρίως στα ζωικά προϊόντα, δηλαδή κρέας, γαλακτοκομικά και αυγά. Στη μελέτη, και οι δύο επιμέρους τύποι βιταμίνης (κυρίως η Κ2) συνδέονταν με χαμηλότερο κίνδυνο εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη.

Η Δρ. Joline Beulens, από το Πανεπιστημιακό Ιατρικό Κέντρο της Ουτρέχτης και επικεφαλής της μελέτης, δήλωσε:

«Τα ευρήματα δείχνουν ότι υπάρχει έντονη συσχέτιση μεταξύ βιταμίνης Κ και σακχαρώδη διαβήτη, χωρίς όμως να αποδεικνύεται ότι η βιταμίνη Κ είναι η αιτία χαμηλότερου κινδύνου εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη. Ίσως η εξήγηση βρίσκεται στο γεγονός ότι η βιταμίνη Κ περιορίζει τη συστημική ανάφλεξη, η βελτιώνει την παραγωγή ινσουλίνης στο ήπαρ».

 Πηγή: advancehealth.gr

Νάντια Διονυσοπούλου  


Σχόλια
Tailynn, 20.12.2011 15:23:59 απάντηση
This makes eevrtyhing so completely painless.
kvourcugem, 20.12.2011 20:26:36 απάντηση
11Udua kclewucorjqk
miztwpyd, 21.12.2011 15:30:39 απάντηση
k20Leg , [url=http://nupagrvfuiew.com/]nupagrvfuiew[/url], [link=http://quolxokspsvl.com/]quolxokspsvl[/link], http://ijcctzzdjauo.com/
Προσθέστε το σχόλιό σας
Όνομα (υποχρεωτικό):
e-mail (υποχρεωτικό):
μη ορατό
Ιστοσελίδα (προαιρετικό):
 
Security Image


Powered by JoomlaCommentCopyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.Homepage: http://cavo.co.nr/

Κατηγορίες Νέων