Έρευνες για το Διαβήτη

Καφές και τσάι κατά του διαβήτη 2

Η κατανάλωση καφέ και τσάι περιορίζει την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2, υποστηρίζουν Αυστραλοί επιστήμονες.

Σύμφωνα με την έρευνα που έγινε από το «The George Institute for International Health», ένα άτομο που καταναλώνει τρία με τέσσερα κύπελλα καφέ ή τσάι ημερησίως μειώνει κατά 25% τις πιθανότητες να προσβληθεί από διαβήτη τύπου 2.

"Η μείωση φτάνει έως το 40% για όσους πίνουν έξι καφέδες την ημέρα", δήλωσε η επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας, Δρ Ράσελ Χάξλεϊ.

Η ερευνητική ομάδα εστίασε τη μελέτη της σε 18 σχετικές έρευνες που έγιναν σε 480.000 ανθρώπους.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύονται στο ιατρικό περιοδικό «Archives of Internal Medicine».

 

Πηγή: protothema.gr 

Βίκυ Αδαμοπούλου  


Λέξεις κλειδιά: διαβήτης τύπου 2, έρευνα
Σχόλια
Προσθέστε το σχόλιό σας
Όνομα (υποχρεωτικό):
e-mail (υποχρεωτικό):
μη ορατό
Ιστοσελίδα (προαιρετικό):
 
Security Image


Powered by JoomlaCommentCopyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.Homepage: http://cavo.co.nr/

Κατηγορίες Νέων