Έρευνες για το Διαβήτη

Έρευνα για τη σχέση του διαβήτη με τη γειτονιά

Οι άνθρωποι που ζουν σε γειτονιές με πολλά πάρκα για περπάτημα και τρέξιμο, άνετα πεζοδρόμια, καλό δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών και έχουν εύκολη πρόσβαση σε λαϊκές αγορές φρέσκων φρούτων και λαχανικών, έχουν σημαντικά μικρότερο κίνδυνο (σχεδόν 40% λιγότερο) να εμφανίσουν διαβήτη, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη έγινε από την Amy Auchincloss της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Ντρέξελ της Φιλαδέλφεια και δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό «Archives of Internal Medicine» της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ.

Η έρευνα επισημαίνει ότι, αντίθετα με άλλους παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά το διαβήτη, η διαμόρφωση μιας όμορφης, λειτουργικής και υγιούς γειτονιάς βρίσκεται μέσα στις δυνατότητες των αρμόδιων Αρχών, ώστε να καταπολεμηθεί η επιδεινούμενη επιδημία του διαβήτη, που πλήττει σήμερα 246 εκατ. άτομα παγκοσμίως.

Η κακή διατροφή και η έλλειψη σωματικής άσκησης επίσης συμβάλλουν στην εμφάνιση διαβήτη.H νέα έρευνα μελέτησε περίπου 2.300 άτομα ηλικίας 45 - 84 ετών από διαφορετικές γειτονιές και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσο πιο υγιής μπορεί να θεωρηθεί μια περιοχή (διευκολύνοντας τη φυσική άσκηση, τη σωστή διατροφή, το γενικότερο υγιεινό στιλ ζωής κλπ), τόσο μικραίνει (μέχρι 38%) ο κίνδυνος διαβήτη τύπου 2 σε σχέση με όσους ανθρώπους ζουν σε χειρότερες γειτονιές. Με βάση μια κλίμακα ιεράρχησης της ποιότητας ζωής στις γειτονιές, όσοι ζουν στο ανώτερο 10%, έχουν μισές πιθανότητες να εμφανίσουν διαβήτη, σε σχέση με όσους ζουν στο κατώτερο 10%.

«Αν πρόκειται να μειώσουμε τα περιστατικά διαβήτη τύπου 2, πρέπει να κάνουμε αλλαγές στο περιβάλλον, με τρόπο τέτοιο ώστε να είναι ευκολότερο στους ανθρώπους να ασκούνται και να τρώνε υγιεινά, κάνοντας αυτές τις συνήθειες μέρος της καθημερινής ρουτίνας τους», δήλωσε η υπεύθυνη της έρευνας. Στο πλαίσιο αυτό, συνέστησε οι γειτονιές να γίνουν πιο πράσινες, τα δημόσια μέσα μεταφοράς πιο αποτελεσματικά, τα πεζοδρόμια ασφαλέστερα, οι λαϊκές αγορές συχνότερες κλπ.

 

 

 Πηγή: www.ant1online.gr

Άννα Πέκου  


Σχόλια
Φιλη Φιλιστου, 22.11.2009 11:10:33 απάντηση
Λεξεις κλειδια αναπνοή, κινηση,διατροφη.

Ολες οι ασθενειες ,εκτος του καρκίνου,αρα και ο διαβητης, ειναι αμυνα του οργανισμού στην μη επαρκη οξυγόνωση και κακή αιμάτωση η οποία υπάρχει λόγω ελλειψης διοξειδίου του ανθρακα στον οργανισμό .Το διοξειδιο του ανθρακα στον ανθρωπινο οργανισμό ειναι το αποτέλεσμα των καυσεων που λαμβάνουν χωρα με την βοήθεια του οξυγόνου που παίρνει με την αναπνοή, με την ανταλλαγη αεριων στους πνευμονες , ωστε τοτε μονον το οξυγονο που εισπνειε θα περασει στο αιμα εαν υπάρχει επαρκής ποσότητα διοξειδιου του ανθρακα να ανταλλαξει. Το διοξειδιο του ανθρακα εξασφαλιζει ο ανθρωπος εαν δεν αποβάλει μεγάλη ποσότητα με την εκπνοή .Αρα η βαθειά αναπνοή οδηγεί σε ελλειψη διοξειδιου του ανθρακα και στην συνεχεια στην μείωση του οξυγόνου στον οργανισμό, με αποτελεσμα λογω κακης αιματωσης να δημιουργούνται τοξινες στον οργανισμό, να μην παραγονται οι απαραίτητες ορμονες , οπως η ινσουλινη η οποία παραγεται στο πάγκρεας και ευθυνεται για τον μεταβολισμό του σακχάρου, με αποτελεσμα να παρατηρείται αύξηση των τιμών του. Αρα η ρηχη, στερημενη αναπνοή οδηγει στην εξασφαλιση διοξειδιου του ανθρακα και κατ επέκταση οξυγονου στον οργανισμού,με αποτελεσμα την ομαλη λειτουργία του , δηλ σωστη πεψη των τροφων, παραγωγη ορμονων, καλή κυκλοφορία του αίματος κλπ. Η κινηση ειναι βασικός παραγων θεραπείας του διαβητη διοτι με τον ιδιο τροπο οδηγεί στην εξασφαλιση οξυγονου στο αίμα , μεσω της αυξησης του διοξειδιου του ανθρακα , το γνωστο λαχανιασμα, βοηθαει στην καυση του σακχαρου και αρα μειωση της τιμής του στο αιμα. Η σωστη διατροφή, δηλαδη μικρη ποσότητα, μονοφαγία, ωμες πλήρεις και φυσικές τροφες, πολυ νερό,οδηγει στην σωστη πεψη και μεταβολισμό,και βοηθά το πάγκρεας να παραγει την ινσουλινη για την καυση του σακχαρου.H αυξηση του διαβητη στα παιδια ειναι αποτελεσμα της ελλειψης κινησης. Παιδια! κινηση, κινηση, κινηση πολυ, με κλειστο το στόμα, οχι γλυκα και πολλα φρουτα και λαχανικά.!!!!!
Προσθέστε το σχόλιό σας
Όνομα (υποχρεωτικό):
e-mail (υποχρεωτικό):
μη ορατό
Ιστοσελίδα (προαιρετικό):
 
Security Image


Powered by JoomlaCommentCopyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved.Homepage: http://cavo.co.nr/

Κατηγορίες Νέων