Νέα
 

Διατροφή “φτωχή” σε πρωτεΐνες κατά την εγκυμοσύνη ίσως προκαλεί διαβήτη στο παιδί

Η κακή διατροφή στη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 σε παιδιά και ενδεχομένως σε εγγόνια, υποστηρίζει μια μελέτη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.  Σε δοκιμές που πραγματοποίησαν οι ειδικοί του Ινστιτούτου Μεταβολικής Επιστήμης σε ποντίκια, ανακάλυψαν ότι τα μικρά των τρωκτικών που ακολουθούσαν διατροφή με λίγες πρωτεΐνες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους – παρείχε μόλις 8% επί του συνόλου των θερμίδων συγκριτικά με το φυσιολογικό 20%  -  είχαν μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2 στη μετέπειτα ζωή τους, σε σχέση με άλλα.
mina  


Θηλασμός: Εμποδίζει την παχυσαρκία σε νεογνά μητέρων με διαβήτη

Νεογνά των οποίων οι μητέρες εμφάνισαν διαβήτη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο για παιδική παχυσαρκία, αλλά ο θηλασμός μειώνει τον συγκεκριμένο κίνδυνο, υποδεικνύει νέα έρευνα.
Νάντια Διονυσοπούλου  


Κίνδυνος πρόωρου θανάτου και καρκίνου για τους διαβητικούς

Λονδίνο — Οι πάσχοντες από διαβήτη είναι γνωστό ότι εμφανίζουν υψηλότερο του μέσου όρου κίνδυνο θανάτου από έμφραγμα ή εγκεφαλικό επεισόδιο, αλλά μια νέα διεθνής έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι επίσης έχουν αυξημένο κίνδυνο θανάτου από διάφορες μορφές καρκίνου και άλλες ασθένειες.
Νάντια Διονυσοπούλου  


Προσπάθεια δημιουργίας εμβολίου διαβήτη από Έλληνα επιστήμονα

Οτάβα — Στη δημιουργία ενός είδους εμβολίου, που θα θεραπεύει το διαβήτη τύπου I, προσανατολίζονται οι έρευνες του καθηγητή του τμήματος Παιδιατρικής και Ανθρώπινης Γενετικής του Πανεπιστημίου Μακ Γκιλ του Καναδά, Κωνσταντίνου Πολυχρονάκου.
Νάντια Διονυσοπούλου  


Το άσπρο ρύζι αυξάνει τον κίνδυνο για διαβήτη, ενώ το καστανό τον μειώνει

Η μεγάλη κατανάλωση άσπρου ρυζιού αυξάνει τον κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία παράλληλα επιβεβαιώνει ότι το αναποφλοίωτο καστανό ρύζι είναι πιο υγιεινό και μειώνει τον κίνδυνο για διαβήτη.
Νάντια Διονυσοπούλου  


Ο διαβήτης οδηγεί και στην απώλεια ακοής

Οι διαβητικοί έχουν διπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν απώλεια ακοής, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση διαβήτη. Εκτιμάται ότι ο διαβήτης βλάπτει τα μικρά αγγεία και τα νεύρα του εσω ωτός.
Νάντια Διονυσοπούλου  


Κατηγορίες Νέων