Νέα
 

Έρευνα: Ο καφές δεν αυξάνει τα καρδιαγγειακά προβλήματα στους διαβητικούς

Υπάρχουν καθησυχαστικά νέα για τους άντρες λάτρεις του καφέ, που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Η κατανάλωση ακόμα και αρκετά μεγάλων ποσοτήτων καφέ δεν αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας σε διαβητικούς ή πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με σύντομη έκθεση που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Diabetes Care.’
Βίκυ Αδαμοπούλου  


Τρώγοντας σε εστιατόριο με διαβητικό παιδί

Είναι εύκολο να παρακολουθείτε τη διατροφή του διαβητικού παιδιού σας στο σπίτι όταν εσείς είστε αυτή που προετοιμάζει το φαγητό. Ωστόσο, ο έλεγχος γίνεται πιο δύσκολος όταν η οικογένεια επιλέγει να φάει σε κάποιο εστιατόριο.
Βίκυ Αδαμοπούλου  


3/6 :: Πρόσκληση σε εκδήλωση.

Με θέμα : Σακχαρώδης Διαβήτης.

Ένα σύγχρονο Ιατροκοινωνικό πρόβλημα

Βίκυ Αδαμοπούλου  


Η άπνοια πλήττει 9 στους 10 παχύσαρκους διαβητικούς

Οι άνθρωποι που είναι παχύσαρκοι και πάσχουν από τύπου 2 διαβήτη συχνά έχουν και αδιάγνωστη υπνική άπνοια,  η οποία υπονομεύει ακόμα περισσότερο την καρδιαγγειακή υγεία τους, αναφέρει η επιθεώρηση «Diabetes Care».
Βίκυ Αδαμοπούλου  


Εκρηκτικές διαστάσεις αναμένεται να λάβει και ο διαβήτης 1

Τα περιστατικά διαβήτη 1 σε παιδιά κάτω των 5 ετών στην Ευρώπη αναμένεται να διπλασιαστούν μέχρι το 2020, σε σχέση με τα επίπεδα του 2005, ενώ τα περιστατικά σε ηλικίες κάτω των 15 ετών θα αυξηθούν κατά 70%, σύμφωνα με νέα έρευνα. Η τάση με βάση διαγνωσθείσες περιπτώσεις μεταξύ 1989-2003 θα είναι υψηλότερη σε πρώην κομμουνιστικές χώρες της ανατολικής Ευρώπης.
Βίκυ Αδαμοπούλου  


40% πάνω τα κρούσματα διαβήτη

Στην Ελλάδα καταγράφονται κάθε χρόνο 35.000 - 40.000 νέοι ασθενείς. Από αυτούς 500 είναι παιδιά κάτω των 16. Η παχυσαρκία «θρέφει» τη νόσο. Διατροφή, άσκηση και απώλεια βάρους τα όπλα για να νικηθεί.
Βίκυ Αδαμοπούλου  


Κατηγορίες Νέων