Διατροφικά νέα

«Εργαλεία» για το αδυνάτισμα

Σχεδόν τριάντα χρόνια μετά την ανακάλυψη του πρώτου διατροφικού δείκτη, οι ειδικοί ελπίζουν πως η έρευνα για τον πιο καινούργιο από αυτούς, το δείκτη κορεσμού πείνας, θα δημιουργήσει ένα πολύτιμο εργαλείο για τον πολυπόθητο έλεγχο βάρους. Παλαιότερος είναι ο γλυκαιμικός δείκτης που παρέχει γενικού τύπου συμβουλές επιλογής τροφίμων για μείωση της χοληστερόλης ή έλεγχο του διαβήτη, ενώ μετεξέλιξή του είναι το γλυκαιμικό φορτίο που καταγράφει την περιεκτικότητα των τροφών σε ζάχαρη. Οι δύο παράμετροι μπορούν να υποδείξουν αν το φρέσκο φρούτο είναι καλύτερο για τον οργανισμό από το χυμό, το πολύσπορο ψωμί προτιμότερο από το ολικής αλέσεως ή τα όσπρια πιο ωφέλιμα από ρύζι και πατάτες.
katrin Mastrostamati  


Οδηγός Διατροφής για τη ρύθμιση του Διαβήτη από την Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία

Το άτομο με Διαβήτη πρέπει να επιλέγει υγιεινές τροφές,να τρώει τη σωστή ποσότητα και ένας γενικός οδηγός για το σκοπό αυτό είναι η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής.
Η Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία συνεχίζοντας τις δραστηριότητές της βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να προσφέρει ένα σημαντικό βοήθημα στους γιατρούς, διαιτολόγους και όσους από τα επαγγέλματα υγείας έχουν σχέση με το Διαβήτη. Επίσης αποτελεί χρήσιμο εργαλείο στα άτομα με Διαβήτη, που επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά στον τρόπο της διατροφικής τους προσέγγισης, έτσι ώστε να προσαρμόζουν το θεραπευτικό σχήμα στις καθημερινά μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και να μπορούν να πετύχουν το θεραπευτικό τους στόχο.
katrin Mastrostamati  


5 αλήθειες για τη μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή μόνο προλαμβάνει ασθένειες ή μπορεί να συμβάλει θετικά σε ήδη υπάρχουσες ασθένειες όπως σακχαρώδης διαβήτης, καρδιοπάθειες, υπέρταση κλπ.
katrin Mastrostamati  


Παιδικός διαβήτης και διατροφή

Η διατροφή αποτελεί έναν από τους ακρογωνιαίους λίθους της αντιμετώπισης του διαβήτη και για τον λόγο αυτό η διατροφική εκπαίδευση αρχίζει από τη στιγμή της διάγνωσης και συνεχίζεται δια βίου.
katrin Mastrostamati  


Διαβήτης: Kαλύτερη η χαμηλή σε υδατάνθρακες διατροφή από τη χαμηλή σε λιπαρά

Η διατροφή που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες αλλά υψηλή σε ζωικά λίπη και πρωτεΐνες δεν φαίνεται να αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου ΙΙ στις γυναίκες, σύμφωνα με νέα έρευνα. Μια έρευνα δεν είναι ποτέ αρκετή ώστε να αλλάξει μια σύσταση αλλά η παρούσα έρευνα είναι ενδιαφέρουσα στο ότι δείχνει πως η διατροφή που είναι χαμηλή σε λιπαρά δεν είναι καλύτερη από αυτή που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες όσον αφορά την πρόληψη του διαβήτη τύπου ΙΙ, σημειώνει ο Thomas Halton επικεφαλής της έρευνας που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘American Journal of Clinical Nutrition’.
katrin Mastrostamati  


Κατηγορίες Νέων