Γενικά Νέα

Νερό και όχι αναψυκτικά κατά του διαβήτη

Η ενυδάτωση του οργανισμού μας με νερό και όχι με ανθρακούχα αναψυκτικά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με νέα έρευνα. Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Harvard παρουσίασαν νεότερα στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία η αντικατάσταση ζαχαρούχων ποτών με νερό μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους και να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 κατά 7%.
mina  


Δεκαπλασιάστηκαν τα παιδιά με «διαβήτη της παχυσαρκίας»

Τα κρούσματα του τύπου 2 διαβήτη που σχετίζεται με την παχυσαρκία, έχουν αυξηθεί ανησυχητικά στα παιδιά και στους εφήβους – και οι προβλέψεις των ειδικών είναι δυσοίωνες, καθώς αναμένουν πολλαπλάσια περιστατικά τα προσεχή χρόνια.
mina  


Σαρώνει παγκοσμίως η «επιδημία του διαβήτη»

Οι θάνατοι από διαβήτη ανέρχονται πλέον σε 4,6 εκατομμύρια ετησίως, καθώς κάθε επτά δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος πεθαίνει από τη νόσο
mina  


Νέο φάρμακο για το διαβήτη ενέκρινε η Ε.Ε.

«Ναι» στην κυκλοφορία ενός νέου φαρμάκου για τον τύπο 2 διαβήτη είπε η Ε.Ε η οποία βασίστηκε σε μια μελέτη με 6.000 ενήλικες που έπασχαν από τη συγκεκριμένη πάθηση. Το φάρμακο θα κυκλοφορήσει στα φαρμακεία με την ονομασία: «Trajenta» και το κύριο συστατικό του θα είναι η ουσία λιναγλιπτίνη, η οποία  θα διατεθεί σε μορφή δισκίων των 5 mg.
mina  


Διάγνωση διαβήτη με τη βοήθεια...οδοντιάτρου!

Σύμφωνα με νέα έρευνα, η ασθένεια του διαβήτη μπορεί να διαγνωστεί και από τους οδοντίατρους.
Νάντια Διονυσοπούλου  


Κατηγορίες Νέων