Διαβήτης τύπου Ι

Η βιταμίνη D απομακρύνει τον κίνδυνο για διαβήτη Ι

Η κατανάλωση συμπληρωμάτων βιταμίνης D από τα παιδιά μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη Ι αργότερα, υποδεικνύει νέα έρευνα. Τα παιδιά που έλαβαν συμπληρώματα βιταμίνης D φάνηκε να έχουν 30% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν την πάθηση σε σχέση με όσα δεν έλαβαν. Ο διαβήτης Ι γίνεται όλο και περισσότερο συνήθης και υπολογίζεται πως το ποσοστό νέων περιστατικών θα αυξηθεί κατά 40% μεταξύ του 2000 και του 2010.
katrin Mastrostamati  


Θεράπευσαν νεανικό διαβήτη με 4 φάρμακα

Θεράπευσαν τον διαβήτη τύπου 1 σε ποντίκια, χορηγώντας τους ένα ισχυρό κοκτέιλ αποτελούμενο από τέσσερα φάρμακα. Οι Αμερικανοί ερευνητές ευελπιστούν σήμερα ότι θα καταφέρουν να επαναλάβουν την επιτυχία τους και στον άνθρωπο.
Τα άρρωστα πειραματόζωα μετά την πρωτοποριακή θεραπεία άρχισαν να παράγουν ινσουλίνη και έτσι δεν υπήρχε πια ανάγκη να τους παρέχεται με ένεση.
katrin Mastrostamati  


Τα υψηλά επίπεδα γλυκόζης επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παιδιών με διαβήτη Ι

Σε παιδιά με διαβήτη τύπου Ι, τα υψηλά επίπεδα γλυκόζης σχετίζονται με ενισχυμένες εξωτερικευμένες συμπεριφορές, όπως επιθετικότητα, υπερκινητικότητα και αντικοινωνική συμπεριφορά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Diabetes care’.
SugarFree  


Η σωματική άσκηση μειώνει τον καρδιακό κίνδυνο για τα διαβητικά παιδιά

Νέα Υόρκη: Τα παιδιά και οι έφηβοι με διαβήτη τύπου Ι μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο μελλοντικής καρδιακής και αγγειακής νόσου γυμναζόμενα τακτικά, σύμφωνα με γερμανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Diabetes Care.
SugarFree  


Αίμα ομφάλιου λώρου συντελεί στη διατήρηση της παραγωγής της ινσουλίνης στον διαβήτη τύπου Ι

Νέα Υόρκη: Τα αποτελέσματα πιλοτικής μελέτης δείχνουν ότι η μετάγγιση αυτόλογου αίματος ομφάλιου λώρου έχει καλές πιθανότητες ανοσο-διαμορφωτικής θεραπείας στα παιδιά με διαβήτη τύπου Ι, ενισχύοντας τα επίπεδα των ρυθμιστικών Τ-κυττάρων.

SugarFree  


Κατηγορίες Νέων