ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ Ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Ασθενειών Διαβήτη, Πέψης και Νεφρών στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν έρευνα για τις επιπτώσεις της κατανάλωσης ζάχαρης και κατέληξαν σε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον συμπέρασμα. Υποστηρίζουν ότι αν κάποιος καταναλώνει κατά τη διάρκεια της ημέρας τροφές και ποτά εκ των οποίων άλλα περιέχουν κανονική ζάχαρη και άλλα υποκατάστατα ζάχαρης, θα έχει αυξημένες εκκρίσεις μιας πρωτεΐνης του στομάχου η οποία συνδέεται άμεσα με την αίσθηση του κορεσμού και τη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικά επίπεδα.
Βίκυ Αδαμοπούλου
|
Πάνω από 90% των ατόμων με ουλίτιδα ή περιοδοντίτιδα ενδέχεται να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη, σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.
Βίκυ Αδαμοπούλου
|
Η κατανάλωση καφέ και τσάι περιορίζει την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2, υποστηρίζουν Αυστραλοί επιστήμονες.
Βίκυ Αδαμοπούλου
|
Ο Σακχαρώδης Διαβήτης τύπου 2 αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα χρόνια νοσήματα διεθνώς. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΠΟΥ, το 2000 οι ενήλικοι διαβητικοί έφθαναν τα 171 εκατομμύρια περίπου σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ ο αριθμός των πασχόντων αναμένεται να φτάσει τα 366 εκατομμύρια έως το 2030.
Βίκυ Αδαμοπούλου
|
Βλαστοκύτταρα χοίρων θα χρησιμοποιούνται ως μοσχεύματα σε ασθενείς, από την αρχή του 2010, μετά το "πράσινο φως" που έδωσαν οι αυστραλιανές Αρχές.
Βίκυ Αδαμοπούλου
|
|
|
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |